AMSTERDAM - Het Hard Rock Cafe kondigde afgelopen dinsdag de wereldwijde lancering aan van de gloednieuwe 'Messi Burger' als nieuwste ontwikkeling binnen Hard Rock's Internationale "LIVE GREATNESS" campagne in samenwerking met voetballegende Lionel Messi. Vanaf 1 maart jl. kunnen fans deze culinaire lekkernij, gecreëerd door niemand minder dan Messi zelf, bestellen in Hard Rock Cafe locaties wereldwijd.

Als onderdeel van de samenwerking van Hard Rock International met Lionel Messi, introduceert het Hard Rock Cafe met trots een unieke burger, geïnspireerd door de favorieten van Messi zelf. Een select gezelschap aan journalisten proefden deze overheerlijke burger al na een iconische perslancering op dinsdag 1 maart bij Hard Rock Cafe Amsterdam. De Messi Burger, bestaande uit tien heerlijke ingrediënten, is een unieke versie van Hard Rock's legendarische steak burger. Hard Rock en Messi fans die hun tanden in de sappige burger zetten, proeven twee heerlijk gekruide, perfect gebakken burgers van premium gemalen rundvlees. Het feestje voor de smaakpapillen wordt versterkt door de verrassende combinatie van toppings: provolone kaas, chorizo, gekarameliseerde rode ui en last but not least Hard Rock's unieke, pittige, rokerige saus. De Messi burger wordt geserveerd op een geroosterd brioche broodje met knapperige romaine sla en trostomaatjes. Voor €11,20 kun je de Messi burger bestellen en voor een extra €2 maak je de burger helemaal compleet met een gebakken spiegelei. Om je bezoek aan het Hard Rock Cafe helemaal af te maken, bestel je voor €5,75 ook nog een lekkere portie friet on the side.

Over LIVE GREATNESS

In 2021 begon Messi de samenwerking met Hard Rock voor de LIVE GREATNESS campagne. Dit was een initiatief gebaseerd op de fan-georiënteerde principes die Hard Rock hebben geleid sinds de opening van het eerste café in Londen in 1971. Het doel was het inspireren van fans en hen op te roepen zich te verenigen onder hun liefde voor het iconische entertainment- en horecamerk.

De samenwerking is een eerbetoon aan de roots van het Hard Rock, gezien de wereldberoemde T-shirts van het merk ontstonden toen het originele Hard Rock Cafe in Londen in 1970 een lokaal voetbalteam sponsorde. Het Hard Rock en Messi zijn samengekomen om een nieuwe collectie merchandise te onthullen, die een aantal van Messi's iconische symbolen bevat, zoals: nummer 10, de leeuw en zijn eigen logo.

Meer informatie over LIVE GREATNESS vind je hier, en meer informatie over Hard Rocks samenwerking met Messi hier. Alle merchandise van de samenwerking tussen Hard Rock en Lionel Messi is verkrijgbaar in de winkels en online.

Over Hard Rock

Het Hard Rock Cafe is een internationaal erkend horecamerk van wereldklasse dat wereldwijd in 67 landen verspreid over 249 locaties cafés runt, die jaarlijks door miljoenen gasten worden bezocht. Het eerste Hard Rock Cafe opende zijn deuren in Londen in 1971. Het merk heeft zich inmiddels uitgebreid naar grote steden zoals New York City, Los Angeles, Chicago, Miami, Parijs, Sydney en meer. Hard Rock Cafe Amsterdam opende haar deuren op 20 maart 1999 en is sindsdien niet meer weg te denken uit het bruisende centrum. Het Hard Rock Cafe biedt een unieke eetervaring, waar verse ingrediënten worden geserveerd van hoge kwaliteit. Om mee te gaan met de continue veranderende smaak van de consument, werkt het Hard Rock Cafe zijn menu voortdurend bij met speciale aanbiedingen, waaronder burger 'pairings', vernieuwende cocktails en meer https://www.hardrockcafe.com.